moodigh

Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

Reklamfilm

Av kristoffer modigh - 6 juni 2013 09:57

Så nu är jag och william nästan klar med vår reklamfilm för skolan. Behövs bara lite puts och sådär. :)

Dessvärre har jag inte berättat om detta heller men det är såhär att jag och William gör reklamfilm för skolan och har hållt på med det nu nästan i ett år eller nej men ett halv år.
En annan grej som har hänt är ju att jag fick stipendium från helsingborg för att jag hade redovisat med film som senare hade visat för andra elever. Förra året fick jag stipendium av lärarna som bästa Media Kille. Jättekul att framtiden börjar tidigt. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristoffer modigh - 3 juni 2013 19:35

Jag och wille har precis varit inne i ett nytt ödehus vi har hittat. Detta hus var ett scouter hus där då de bytte hus pågrund av eld i källaren. Har kanske inte bloggat om det men innan har vi varit i andra övergivna hus. Det första byggnaden var de...

Av kristoffer modigh - 3 januari 2013 15:55

Hej... längesen! Har börjat fundera att använda mina stora förmågor från gamesalad till att göra en riktig app som kan bli stor. Jag har funderat länge på en app som kunde förändra samhället, dessutom tänkt göra ett bättre socialt nätverk än fac...

Av kristoffer modigh - 1 december 2012 18:03

Hej... jag har inte varit så uppdaterad här för bland annat har jag inte fortsatt på min app... Varför? Jo jag känner att gamesalad är för lätt och till en viss del känns det inte äkta, det känns liksom att datorn gör spelet mer än vad jag gör, ...

Av kristoffer modigh - 18 oktober 2012 18:55

mhm, har tänkt på ifall jag ska göra en helt nya app för helt ärligt så är den andra helt klar, ska ju bara publicera och så men det gör jag lite senare. Så nu tänkte jag mig att man ska göra en app där man har lvlar, alltså en "riktigt" spel app, ja...

Av kristoffer modigh - 28 september 2012 19:31

Tjena!Jag har då precis sprungit skoljoggen. Jag fick sämsta tiden 30.30, förra gången fick jag 29.30 :(Hade som mål då att få 28 min men nej =( Aja, jag har suttit hela dagen på att leta efter en massa grymma effekter man kan göra med Motion 5 ...

Presentation


Mooodigh :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards