moodigh

Alla inlägg under januari 2013

Av kristoffer modigh - 3 januari 2013 15:55

Hej... längesen!



Har börjat fundera att använda mina stora förmågor från gamesalad till att göra en riktig app som kan bli stor. Jag har funderat länge på en app som kunde förändra samhället, dessutom tänkt göra ett bättre socialt nätverk än facebook. Men allt det där kan aldrig jag göra själv, så jag börjar smått med att göra en app som jag ska försöka få in på appstore från tillåtelse av mina föräldrar. Appen kommer bli en succe och den kommer heta "Like". Appen börjar med att visa en bild på någon och då får du välja mellan Thumbs up och thumbs down. Om du väljer thumbs up så får du ett poäng som visar hur många du har tyckt om. Det enda problemet jag ser i detta är att jag måste updatera bilderna i appen varje dag, annars repeterar den ju bilderna hela tiden och jag förstår inte hur jag ska göra för appen kommer ju bli skit stor ifall jag uppdaterar den varje dag. 


Detta börjar nu och jag lär hålla på med denna så länge så att den blir klar.

Presentation


Mooodigh :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards