moodigh

Alla inlägg under januari 2011

Av kristoffer modigh - 30 januari 2011 21:38

haha omg, tänkte göra en bit drama scen, lägger in här på bloggen sen :D



måste lägga in bilden som är med i filmen, HAHA OMG...



NHABHAHAHAHAHAHAHAAH  

Av kristoffer modigh - 29 januari 2011 14:22


 
Gammal film, inte så bra men för skojskull :)
haha synd att den inte blir i hd,.

Av kristoffer modigh - 27 januari 2011 21:52

HALLÅ :D

snackar på skype med kelly och emma, dom drar skämt om min blogg.fintfint ,


palla att  jag bloggar som en fånig tjej...


folk tror ju att jag redigera min förra bidl och jag kan inte säga mer än att jag inte gjorde det.
jag var seriös :O


KOLLA MIN


HEADER SÅ FIN .

Av kristoffer modigh - 27 januari 2011 21:52

HALLÅ :D

snackar på skype med kelly och emma, dom drar skämt om min blogg.fintfint ,


palla att  jag bloggar som en fånig tjej...


folk tror ju att jag redigera min förra bidl och jag kan inte säga mer än att jag inte gjorde det.
jag var seriös :O


KOLLA MIN


HEADER SÅ FIN .

Av kristoffer modigh - 15 januari 2011 13:06

  
haha´har verkligen förändrats på ögonen och håret :O

Av kristoffer modigh - 10 januari 2011 18:01

   börjar bli riktigt sur/ledsen/deppig/arg/konstig på att folk hackar på mig.


ville bara säga det.
bara för att jag skrattar åt när vissa skojar med mig om hur dum och korkad jag är är okej. Men det är inte okej när jag är riktigt snäll mot dom och så bara nån dag blir dom bitchiga mot en och behandlar en skit?


och jag skiter i hur många stav fel elr vafan det nu är för fel på det jag skrev.
åååååååÅÅåÅåÅåÅåÅÅå damp



sånt här blir jag glad av =)

INTE sånt här...
   

=)

Av kristoffer modigh - 10 januari 2011 10:20

haha lol,
kunde inte skriva på fb eftersom en kille sa att jag skröt :O

haha, aja, jag skryter inte, Jagh atar detta riktigt mycket...
aja,
En tjej gjorde slut med sin pojkvän för att bli tsm med mig.
Hon bor i uppsala, har snackat med mig några gånger. Vafan?....

Av kristoffer modigh - 6 januari 2011 19:11

hejsan,

VILL SOVA MEN JAG MÅSTE SNACKA MED KELLY OCH THE TEAM,
är typ ner drogad, eftersom jag är snurrig :O
det kanske var knark i pizzan

Ovido - Quiz & Flashcards